i går var en fin dag

Hei, dere!

I går startet jeg dagen med den siste tentamenen av de tre, nemlig mattetentamen. Jeg vet ikke helt hvordan det gikk, for jeg har liksom ingen følelse etter jeg leverte den. Men åh, så deilig det var å få levert den aller siste tentamenen fra seg! Etter det, dro jeg til mamma, og var der litt før jeg skulle videre av gårde i bursdag til min kjære Hedda. Der hadde jeg det superduper koselig, med maange herlige mennesker! Jeg har noen få bilder derfra.. 🙂


Fine Heddissen min ;*

 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg