DIY: freshe earphones

Heihei!

Nå er det veldig lenge siden sist do it yourself-prosjekt her på bloggen.. Har ikke hatt så masse inspirasjon til sånt, hvis dere skjønner. Denne gangen hadde jeg lyst til å pimpe opp øretelefonene mine litt, og jeg gikk inn for å gjøre noe litt annerledes.

Jeg fant litt tjukk tråd i nydelige pastellfarger som mint-grønn, lilac og rosa/gammelrosa, og tvinnet tråden rundt selve øretelefonene om det var forståelig. Så festet jeg i endene med hobbylim/superlim så de ikke skulle løsne, og jeg er så superfornøyd med resultatet. Lyset da jeg tok bildene av de var ikke helt bra, men dere ser det godt nok! 🙂

 

(Q) Hva synes dere om DIY’en?
(Q) Vil dere prøve det ut?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg