to av tre

Heihei!

I dag hadde vi engelsktentamen, og jeg grudde meg skikkelig for denne her.. Jeg vet ikke akkurat hvorfor, men det er noe med tentamen og engelsk som skremmer meg littegran. Selve tentamenen gikk ganske greit, jeg fikk gjort meg ferdig før tiden og leverte en stil jeg så meg ganske fornøyd med. I dag skal jeg virkelig bare slappe av, for jeg er  grunn helt utmattet etter en litt så som så dag. Ha det fint videre i dag, vi sakkes! 🙂

(Q) Hvor mange tentamener har dere hatt så langt i år?
~Mathilde!~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg