første tentamen unnagjort

Hei på dere!

I går brukte jeg masse av dagen min til å forberede meg til norsktentamen som vi hadde i dag. Jeg var ganske rolig helt til læreren ropte oss opp, da kom liksom nervene skikkelig.. Sånn alt i alt er jeg veldig usikker på hvordan det gikk, men jeg har en ganske bra magefølelse! Resten av dagen skal jeg kun slappe av og gjøre ferdig en power point som skal leveres inn 😉 Ha en flott fredag!

(Q) Har dere hatt tentamen enda?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg