dette blir stas

Heisann!

Nå er det noen dager siden sist (som jeg overraskende nok sa i forrige uke også..). Jeg har hatt masse annet å tenke på, ting som må prioriteres før bloggen, dessverre. Men nå hadde jeg tid og rom for å slenge innom en liten oppdatering! I dag skal jeg være med Mats Grimsæth på jobb, hvis noen av dere husker det jeg skrev i innlegget om konfirmasjonen min. Jeg skal få være med han og fotografere på dagens LHK-kamp, noe jeg ser EKSTREMT frem til! Det blir så gøy å få være med en som virkelig kan det han gjør, og Mats er i tillegg så hyggelig og dyktig!! Åh, gleder meg kjempemasse :-))


(Q) Har dere vært med på noe lignende?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg