nærmer seg helg

Hei hei!

I dag hadde vi praktisk prøve i mat og helse utendørs, og vi skulle trekke hva vi skulle lage. Jeg trakk tacosuppe, og ble like glad som når en tre-åring får kjærlighet på pinne eller noe sånt. Uansett så gikk det strålende (håper jeg hvert fall) og jeg kom meg gjennom uten problemer der. Ellers i dag har jeg øvd på manuset mitt til en forestilling i sal og scene som jeg må kunne utenat til i morgen.. 

I morgen skal jeg en tur på byen med Camilla og Maren og ordne litt saker, og på lørdag skal jeg i konfirmasjon til godeste Camilla. Men ikke nok med det, på søndagen skal jeg i to konfirmasjoner til, først til Maren, så til Helene! Jeg gleder meg kjempemasse, og trur det blir to vellykkede dager 🙂

 Litt hverdagskos må være lov..

(Q) Skal dere i noen konfirmasjoner denne helgen?
(Q) Gjør dere noe spesielt på skolen for tiden?

~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg