sjukling

Heisann!

I dag har det vært en litt tassen dag for min del.. Jeg var så slapp og omtrent død til morgenen i dag at jeg ikke fikk lov engang av pappa til å dra på skolen. I ettertid ser jeg at det nok var det smarteste, for jeg klarer ikke annet enn å proppe i meg repsils og curamed og drikker litt te. Jeg kommer meg litt kjenner jeg, så jeg håper og satser veldig på at jeg kan komme meg på skolen i morgen. Nå ligger jeg foran Tv-en og hviler ut. 

(Q) Er det noen flere som er syke?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg