2 år med bloggen

Hei igjen!

I dag er en litt spesiell dag egentlig.. Akkurat i dag er det to hele år siden eg startet denne bloggen, og det har vært to fine år i blogg-sammenheng, med ganske mange oppturer, og faktisk nesten ingen nedturer. Jeg liker utrolig godt å blogge, for jeg er av den typen som liker å fortelle hele drøsse verden hva jeg gjør til hver enkelt tid, og jeg liker å “skryte” litt, haha! Jeg er kjempe takknemlig for at det er såpass mange som leser bloggen min til tider, og jeg setter veldig stor pris på hver eneste leser jeg har, dere holder meg oppe!

(Q) Har DU tenkt til å følge meg og bloggen min videre?
-Tusen takk til alle sammen
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg