min konfirmasjon

Hei, dere!

I går var dagen som overgikk alle forventninger! Den startet dessverre med at jeg våknet opp med skikkelig forkjølelse (som ikke har gitt seg) og jeg hadde vondt i hodet osv.. Men jeg bestemte meg for at jeg skulle klare å komme meg gjennom, og det mestret jeg bra.

Festen var helt super, og det var så masse god mat og kaker og ja, u know. Så var det kjempe hyggelig å ha Maren, Helene og Camilla i konfirmasjonen min også! Jeg fikk masse penger, og flotte gaver som smykker, ringer, tur til Bergen, tur til Paris (eller Berlin) og så fikk jeg det som betydde aller mest for meg……. Et maleri av Isabel Blanco!! Janne, pappa, Mikael, Thea, Anniken og kjæresten hennes samarbeidet om den gaven, og pappa hadde til og med vært hos Isa og filmet en videohilsen som var skikkelig rørende! Og det som er ekstra kult er at bildet malte hun helt spesielt til meg, og det finnes ingen andre eksemplarer av det! Den gaven gjorde hele dagen min toppers..


Oldemor 


min fine tante <3

og min skjønne kusine!

Så kom også Mats Grimsæth på overaskelse-besøk (han er proff fotograf) og inviterte meg med til å jobbe med han en dag!

 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere konfirmert dere allerede?
~Mathilde~ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg