snart konfirmasjon

Heihei!

Nå er det endelig helg igjen etter en forholdsvis kort uke. Vi jobbet med en “forestilling” i sal og scene i dag og øvde på scenen og sånt, så det var ganske gøy.. Senere i dag skal jeg i bursdag til Stine, og det er nok en temabursdag. I dag er temaet Disney, og jeg skal være tidenes kuleste, nemlig Tigergutt! Jeg gleder meg skikkelig til det 😀

Men over til noe ganske annet, i morgen skal stesøstra mi ha konfirmasjon, og dagen etter (på søndag) er det faktisk min tur! Åh, det er helt sykt å tenke på at jeg faktisk skal feires på en så stor måte om kun to dager.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, jeg. Det er liksom så masse som skal skje, og ja.. Men da vet dere at det kanskje ikke blir noe blogging de to neste dagene, men jeg skal prøve så godt jeg kan og se om jeg får til noe. 

(Q) Har dere hatt konfirmasjon allerede? Hvordan var det?
(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Har ikke hatt konfirmasjon, men søsteren min har det neste helg;) Kan du vise bilder av deg selv i tigergutt kostyme? Hadde satt pris på om du hadde sjekket ut bloggen min!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg