jordbærvann

Hola amigos!

I dag er det nok en dag fylt med solskinn og varme! Meg, Mikael og Ben (og delvis mamma) har vært ute og kost oss med boccia og litt godteri, hihi. Nå sitter jeg på rommet fordi jeg faktisk blei så varm av å være ute, og her sitter iført en treningsshorts og t-skjorte. Så må jeg dele med dere en ting som jeg kom over i sta. Nemlig, som overskriften sier, jordbærvann! Jeg trengte å få i meg litt væske og ville ikke bare ha vanlig vann, så jeg tok noen frosne jordbær oppi og det funket både som isbiter og som smakstilsetning! Det var såå godt, dere burde teste det ut!! 😀

(Q) Er været like deilig der dere bor?
(Q) Har dere testet/skal teste ut jordbærvannet?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg