Oslo

Hei!

Jeg må bare starte med å beklage for at jeg ikke blogget i går.. Jeg trur jeg glemte å si det, men jeg var en tur i Oslo. Vi dro på morgenen og var i Oslo litt, så dro vi videre til Lillestrøm (til familien til Ben) og var der helt til sent på kvelden. Men i Oslo var det superdeilig vær, vi fikk litt dårlig tid der siden vi skulle til Lillestrøm også, men jeg fikk gjort unna to ærender. Inglot og Brandy Melville! Kan godt vise de få tingene jeg kjøpte der om dere vil det 🙂 

(Q)Hva synes dere om bildene?
(Q) Vil dere se innkjøpene?
~Mathilde! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg