ulykke på E18

Hei!

Har vært opptatt i hele dag, og det er grunnen til at jeg ikke har fått blogget. Jeg har vært i kjerka, og jeg har vært i Stavern hvor jeg så på påskeutstillingen. Det møtte jeg Isabel Blanco som utlstile sin kunst, og vi ble snakkende en stund, som var kjempe koselig!! Etter det dro vi videre til mormor og morfar for å spise middag der sammen med resten av familien. 

Når vi var på vei hjem ble vi møtt av en kø på E18 ved Farriseidet (i Larvik). Der havnet vi omtrent ti biler bak den bilen som utløste ulykken. Jeg bestemte meg for å gå nærmere “åstedet” og knipset et par bilder med mobilen min. En Nissan Pathfinder hadde kollidert i en midtdeler og havnet på siden og hele fronten på bilen var skrapet opp. Det hele virket ganske dramatisk, og jeg grep sjansen og sendte inn bildet mitt til Østlandsposten og de tok det med i artikkelen sin! Jeg synes at det var utrolig kult, og spennende. HER er en link til artikkelen. 

Ser dere? Fotografen sjæl 😀

 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere fått med dere ulykken?

~Mathilde~ 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg