venninnekos

Heisann!

I dag skulle jeg egentlig på en påskeutstilling i Stavern, men når jeg sto opp var det første jeg så en vindusrute som var FULL av regn, og været egnet seg ikke for å være ute. Så da avtalte jeg med Helene at hun skulle stikke opp hit en tur, og det gjorde hun, noe som var superkoselig! Hun har akkurat vært i Spania, så det var deilig å se henne igjen. Så kom hun til og med med noen smågaver til meg, to baby-lips (nå mangler jeg bare to) og noen sånne tynne hårstrikk som ALLTID forsvinner, men disse kjøpte hun tusenvis av til meg så jeg har de resten av livet! Det var bare rett og slett herlig å se henne igjen 🙂

(Q) Har dere hatt venner på besøk i påsken?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

2 kommentarer
    1. kjempe snillt at hu kjøpte gaver til deg, ønsker meg så den lilla babylipsen, jeg har forresten en spørsmålsrunde på bloggen, ville du kommet innom og stilt noen spørsmål? god påske vidre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg