en vårdag

Hei dere!

I dag fikk jeg endelig sovet lenge nok til at jeg følte meg uthvilt. De siste dagene nå har jeg alltid måttet noe som gjør at jeg ikke kan sove så lenge jeg vil.. Så jeg fikk dusjet og spiste en deilig frokost, nå er det litt å slappe av på før vi skal på en slags tur med tante. Vi ender helt sikkert opp etter annet sted hvor vi spiser softis, og ikke egentlig gikk på en skikkelig tur, haha! Dere får ha en fin dag hvert fall 🙂

 Retard mutch, ja

(Q) Hva skal dere i dag? Har dere noen spesielle planer i påsken?
~Mathilde!~

 

1 kommentar
    1. Ikke sant det er deeeilig med dete været! jeg skal ikke noe spesielt i påsken!
      Vakkert bilde av deg!
      Hadde blitt så smiiilende om du tittet på blogga mi <3
      Ha en vakker påske fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg