harrytur

Heihei!

I går fikk jeg dessverre ikke blogget noe, fordi jeg var i Sverige aka harryland. Vi dro ganske tidlig, og var der helt fram til vi tok båten hjem igjen klokka åtte, da var vi ikke hjemme igjen for klokka nærmet seg elleve på kvelden. Jeg fikk hvert fall handlet inn noen saker, som egentlig ikke var etter planen, i og med at jeg snart går konkurs, haha. Jeg må faktisk skjerpe meg litt snart, før jeg sitte igjen med helt tom lommebok! 

 Vi skal bli sossebærter :*

(Q) Hva syes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i Sverige i det siste?
~Mathilde~ 

 

2 kommentarer
    1. ahhh! jeg også vil! har faktisk aldri vært i sverige dessverre! mer jeg viiil! så pene dere jenter er!
      Ha en heeerliig påske fine deg!
      Masse klemmer fra Prinsessen. blogg.no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg