ting faller på plass

Hei dere!

Jeg har vært i familie bursdag fram til omtrent nå, eller det var ikke helt bursdag, men vi var samlet hele familien og spiste mat og is og sånt. I går kveld og resten av dagen i dag som jeg ikke har brukt i selskap, har jeg ryddet og fått ting på plass på det nye rommet mitt! Vet ikke om dere har fått det med dere, men iforgårs flyttet jeg inn på det gamle rommet til pappa og Janne, og det har blitt såå fint her nå, og enda bedre blir det når alle tingene er sånn som de skal her inne.. 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Skal dere i selskap i dag?
~Mathide! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg