påskeferie

Hei folkens!

I dag startet som kjent påskeferien, og det var ubeskrivelig deilig å dra hjem fra skolen i dag og bare ha ferie i tankene! Jeg hadde engelsk muntlig vurdering i dag, og jeg fikk en 5+, noe som jeg virkelig er kjempefornøyd med. Og så hadde jeg den mattefremføringen som jeg har snakket om i et par dager nå. Men det som var “problemet” var at det var alt for mange som skulle ha den i dag, så jeg hadde den helt til slutt og etter skoletid, men det var verdt det, for jeg ville bli ferdig. Så herlige Marianne sa at hun kunne kjøre meg hjem, og det var jo braa. Anyroads, det gikk faktisk bra, og jeg fikk en 6’er! Æh, jeg var helt i hundre, spesielt fordi jeg, rett før fremføringen, holdt på å svima av og fikk nesten rykninger, men men.. Fornøyd pikee! 😀

Nå er jeg med Maren, Camilla og Isabella hos Maren. Og vi skal sove over her, så jeg ser frem til en superkoselig kveld og morgendag! Har igrunn ikke så mye mer å si, så vi sier over og ut, og hadebra! ..og ikke minst god påske til alle!!

(Q) Hva skal dere i påsken?
(Q) Er dere med venner nå?

~Mathilde~ 

2 kommentarer
    1. Hei, Mathilde! herlig med Engelsken og Matte veldig stolt bestevenn! Jeg gleder meg også til kvelden 🙂
      Denne påskeferien skal jeg trene og være hjemme med hyggelige folk. Kos deg og stå på med bloggen! fine bilder du legger ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg