celeberty party

Heisann!
Glemte liksom å si det i sta, men tidlig på morgnen i dag dro jeg og familien i barnedåp til fetteren min. Så har jeg vært i selskapet helt til nå omtrent, og nå sitter jeg på Peppes pizza med familien til Ben og venter på pizza for å avslutte helgen på en koselig måte! Men så tilbake til i går, bursdagen var så utrolig kul, og alle var kledd ut så bra, og så superkule ut! For å ramse opp de forskjellige så kan jeg bare si kjendisnavnene. Vi var en god blanding av Amy Winehouse, Kari Traa, Ariana Grande, Kim Kardashian, Taylor Swift, Vanessa Hudgens, Marilyn Monroe, Miley Cyrus, ei fra Disneychannel, Zoella, og Cara (hun modellen)! Det var ekstremt kult!!:-)

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i kjendisbursdag før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg