Marilyn Monroe

Heihei dere!

Jeg fikk ikke sjansen til å skrive noe mere i går, fordi jeg holdt på å stelle meg så lenge, og jeg kom hjem så seint.. Bursdagen var helt fantastisk!!! Det var så utrolig gjennomført og alle dro den “helt ut” om dere skjønner. Jeg skal legge til bilder i et nytt innlegg, så dere får se. Men over til hvem jeg skulle etterligne. Jeg tenkte med en gang når jeg fikk invitasjonen at jeg måtte bare være selveste frøken Monroe! Så jeg sminket meg ganske likt som henne, og jeg krøllet håret og fant en nesten lik kjole, DET BLE SÅ VELLYKKA!! Åh, her får dere se..

What do I wear in bed? Why, Chanel No.5 of course.

 

(Q) Hva synes dere, lignet jeg litt?
(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde aka Marilyn~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg