hverdagsgleder i helgen

Heihei folkens!

Altså,  ikke tidenes beste tittel, men håper dere har forståelse for min lite utviklede oppfinsomhetsevne.. Haha, uansett, i dag jobbet vi med et fellesprosjekt i sal og scene som skal bli en forestilling. Det er noe av det samme som Camp Rock, så det blir utrolig kult. Og altså ikke bare det, men gjett hvem som ble hovedrollen da?! Jada, meg. Jeg hadde ikke bedt om det eller noe, men det hadde de da funnet ut mens jeg var borte forrige fredag, så det blir spennende! 

I dag dro jeg ned til Stamina HOT rett etter skolen, fordi jeg skulle til fysioterapeuten min der. Jeg gikk sammen med Joakim, Magnus og en til fra åttende, og vi hadde det veldig kjekt på den korte turen nedover. Nå er jeg hjemme igjen og har en deilig slapp fredagsettermiddag foran meg, det skal bli koselig 🙂


Fredagskos

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Har dere et lignende prosjekt på skolen nå?
~Mathilde! 

1 kommentar
    1. NAM såå deilig! jeg skal i beøsk ikvel jeg <3
      Hadde blitt såå glad om du tok en titt innom bloggen min <3
      Masse klemmer fra Prinsessen. blogg.no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg