så drar me

Heihei!

Nå hasteskriver jeg egentlig littegran, for jeg løper rundt i huset og sjekker at alt som skal være med, er med. Likevel har jeg liksom skikkelig på følelsen at en haug med ting er glemt.. Men vi får se, det blir nok kjemoebra når vi får kommet oss opp dit! Jeg ar ikke med kameraet eller PCen hvis noen skulle lure, så hvis jeg i det hele tatt blogger derfra, er det med mobilen. Vel ja, da drar jeg snart. Ha en fin helg (fra og med i morra) 🙂

(Q) Hva skal dere de neste dagene?
(Q) Har dere vært på Hemsedal før?
~Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg