jobbskygging og pakking

Hei dere!

Beklager til tusen for at jeg har vært så mye borte disse tre dagene.. Jeg har gjort masse skolearbeid og hatt det veldig hektisk. I dag var det ikke noen vanelig skoledag, i dag var vi på “jobbskygging”, og jeg var med mamma på ARK (som vanlig..). Der gjorde jeg omtrent alt, jeg sto i kassa, jeg pakket ut varer, priste dem, og hjalp kunder og så videre. Det var en superkoselig dag, og jeg liker jo godt å jobbe med og rundt mennesker, så det ble en vellykket dag! 🙂

Men så over til noe annet. Litt mere av grunnen til bloggfraværet er at jeg har pakket en hel del denne uka. Jeg drar nemlig i morgen på konfirmasjonsleir til Hemsedal! Jeg drar faktisk nesten rett etter skolen (klokka fire) og skal da sitte ca. fem timer i minibuss med mine kjære medkonfirmanter. Det skal nok bli en koselig helg og jeg vet at en av dagene skal vi stå på slalom, og litt sånt. Så vet jeg ikke om det er noe internett der oppe, men jeg får se abn bloggingen da, hvis ikke det er noe som helst nett.. Så det kan hende dette blir det siste dere hører fra meg innen uka er over, så hadebra 🙂

 Se bort ifra den kleine snapchat-teksten..

 

(Q) Har dere jobbskyggings-dager?
(Q) Har ere vørt på konf.leir før? Hvordan var det?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg