siste helgedag

Heihei!
I dag har jeg vært i eller på Heistad (vet ikke hva man sier). Der spilte vi vår aller siste kamp i sesongen med jenter 15, mot selvfølgelig Hei. Jenter 14 sluttet forrige helg for vår del. Vi vant med åtte mål eller noe trur jeg, så det var jo en bra kamp! Nå er jeg klar for å slappe av litt hjemme før jeg sikkert må i gang med skolearbeid og sånt før uka starter. Vi snakkes, ha en fin slutt på helgen 🙂

Nå koser jeg meg med digg konfekt..

(Q) Hva gjør dere i dag?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg