innholdsrik dag

Hei dere!

Rett etter jeg postet innkjøpsinnlegget farte jeg avgårde i bursdag til oldemoren min. Der var vi i en drøy time og spiste kaker og mat, pluss at vi koste oss med flere søte mennesker. Vi var der så kort fordi jeg skulle rett til meny og selge lodd med håndballen, til inntekt for cup til Barcelona! Der var jeg helt fram til klokka seks, så jeg har så vidt rukket å være hjemme i dag. Håper dere får en fin lørdagskveld! 🙂

(Q) Har dere gjort noe spesielt i dag?
-Mathilde 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg