gårsdagens innkjøp

Heihei!

I går skrev jeg jo her på bloggen at jeg skulle vise dere hva jeg kjøpte når jeg var på byen med Camilla i går. Det tok litt tid før jeg fikk tatt bildene, siden kameraet mitt var utladet selvfølgelig og da måtte det lades opp.. Men nå har jeg somlet meg til det og tatt bilder av det jeg kjøpte i går, håper dere liker det!
 


Bikbok 199,-

Bikbok 299,-

fikk med som gave 🙂

Match perfection foundation 115,-     Scandaleyes mascara 89,-

div. truser 3 for 2 og 3 for 99 og sånt -.-

Blondekjole fra Cubus 299,-

Cardigan fra Vero Moda 299,-

Blazer/cardigan fra Vero Moda 179,-

Bukse fra H&M 149,-

Sko fra H&M 50,-

Pumps fra H&M 100,-

(Q) Hva synes dere om innkjøpet/tingene?
(Q) Hva likte dere best?
~Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg