krøllehode

Hei på dere!

God tirsdag, eller noe.. I dag har jeg slappet av for det meste, men jeg har også gjort unna litt skolearbeid. I dag startet vi på et prsjekt i matte som er utrolig likt muntlig framføring som man kommer opp til i r eksamen. Jeg gleder, men samtidig gruer meg litt til resultatet, altså det er jo nokså krevende. 
Jeg sov faktisk med fletter i natt, og vel, når jeg skal ha krøller blir det enten helt baluba eller alt for lite, det blir hvertfall skjeldent helt bra. Denne gangen ble faktisk resultatet ikke så gærent, så jeg kunne dra på skolen uten å se ut som et monster! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg