workout sunday

Hei igjen!

Nå har jeg kommet meg inn etter en deilig “treningsomgang” ute med Mikael og Thea. Eller det er kanskje litt å ta i når jeg sier treningsøkt, men for meg som ikke har hatt mulighet for trening i det siste, var det godt.. Så må jeg bare si at i formiddag spilte laget mitt kamp i Notodden og da fikk jeg dessverre i vært med dem.. Jeg hadde en obligatorisk gudstjeneste med konfen hvor vi skulle lese og sånt.. Men jeg fikk heldigvis noen oppdateringer derfra, og de vant! Noe som var gangske trist var at det var aller siste kamp i sesongen, og den ville jeg så gjerne vært med på.. Men sånn er det i blandt, og nå er det snart beach-sesong, det blir gøy! 🙂

(Q) Har dere trent noe i dag?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Hei, du har en kjempefin blogg, og elsker designet ditt. Elsker bloggen din, å elsker å lese den!<3
      Hadde betydd såå mye om du hadde tatt en tur innom min blog<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg