breakfast

Hei!

I dag våknet jeg nok en dag til blåå himmel, haha, jeg blogger så altfor mye om været merker jeg! Men været gjør faktisk noe på humøret altså. Vel, så fikk jeg tatt meg en deilig dusj og så litt påTV før jeg gikk ned og laget meg en deilig frokost. Nå har jeg i tillegg startet å rydde litt på rommet, det er så mye finere og ikke mist virker det større når man får ryddet unna litt. 
   I kveld skal jeg i bursdag til Camilla, og vi blir en god gjeng med herlige jenter! Jeg gleder meg skikkelig masse og ser veldig fram til i kveld 🙂 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hvordan er været hos dere i dag?
~Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg