blåsete

Heisann!

Nå ligger jeg plassert i senga i tidenes rareste stilling, men det er fordi det er fredag og fri. Så utrolig deilig det var med helg nå, ehh, jeg skriver visst det hver eneste fredag, men whatever.. I dag har det blåst en god del mer enn i går og lufta har vær en del kjøligere. I dag skal jeg på sånn obligatorisk kveld med konfirmantene, sånn jeg har vært på noen ganger før. Men mer enn det skal jeg ikke, så jeg har hele dagen og ettermiddagen hjemme uten planer. Haha, forresten så har jeg navnedag i daaag! Synes det er sykt funny å ha navnedag, det er liksom så lite oppmerksomhet rundt det, men synes fortsatt det er gøy 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Skal dere noe koselig til kvelden?

~Matthilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg