gorgeous

Hei folkens!

For noen få dager siden sluttet pluselig rettetangen min å funke. Jeg fikk ikke slått den på og da varmet den seg jo heller ikke.. Jeg (eller rettere sagt mamma) sendte den inn der jeg hadde kjøpt den og de sendte den videre på reperasjon. Men den var ikke til å få i stand igjen, og de hadde også suttet å selge merket jeg hadde hatt den i. Det var utrolig kjipt, siden den var en stoor favoritt, men jeg fikk en ny i erstatning, Den er fra merket gorgeous og er skikkelig fin i tillegg til at den er superbra!

(Q) Har dere testet ut gorgeous sine rettetenger før?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg