wednesday again

Hei!

Så var det dette med ukedagene igjen da.. Jeg får bare ikke til å blogge på mandag og tirsdag, da er det alltid hektisk og masse som skal gjøres. Uansett så har det skjedd forferdelig lite de to dagene også.. I dag hadde vi en ganske normal dag frem til siste økt. Da så vi på film (og hadde litt musikk) og hadde med godteri og brus og sånt! Det var veldig koselig å gjøre noe som det med klassen. Etterpå skal jeg se på trenings til jentene trur jeg. Jeg var med og trente litt på mandag, og det var sinnsykt digg å trene igjen, men det var nok ikke så lurt, i og med at nå er beinet ganske vodt igjen..

Ja, så tok meg og Stine nye tattoser i sta, de som lurer, det er på tysk.

(Q) Hva har dere gjort i det siste?
(Q) Hva synes der eom bildene?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg