saturday evening

Heihopp!

Nå jeg jeg vært på LHK-kamp med Maren og den kan jeg fortelle mer om i morgen og da viser jeg også bilder. Når jeg kom hjem hadde Thea og Mikael ordnet ferdig minipizzaer til sen middag. Nå har vi funnet frem frukt (med vaniljesaus(!!)) og godt og ser på tv og har det superkoselig! Ha en fin kveld videre 🙂 Også må jeg fortelle noe kjempekult som skjedde på kampen i sta.. Ikkesant vi satt oss ned på plassene våres, og bare noen minutter etter kommer seriøst Cess (fra kollektivet) og satt seg rett bak oss! Jeg var seff superstoka og etter kampen fikk jeg snakket med hun, jeg virkelig digger hu ass!!

overse trynet mitt..

(Q) Har dere gjort noe koselig i dag?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg