fin og forgiftet

Hei dere!

Beklager så utroig masse masse for fraværet.. Har holdt på med alt for masse denne uka, skolearbeidet har tatt av, og jeg har ikke fått tid til å prioritere noe annet, dessverre. Menmen, i mat og helsa i dag lagde vi kyllingwok, og vår ble litt annerledes enn de andres, nå skal dere høre..

Når vi lagde nudler smakte de så ekstremt vondt og vi skjønte ingenting. Vi var ute og lagde mat, og da tar vi som regel med oss vann i sånne kanner. Og siden disse nudlene smakte pyton, fylte jeg et av glassene med vann for å så bort smaken i munnen. Men da ble alt tusen ganger værre. Det vi altså hadde gjort var å ta en kanne som det tidligere hadde vært rødsprit oppi. Og når vi først kokte nudlene i det, og så drakk jeg et helt glass med det, sier det seg selv at vi ble sykt engstelige.. Jeg sa ifra og fikk nesten 1 liter melk for å få bort smaken, det hjalp litt. Så senere i timen kom en lærer til Maren og meg og gav oss både kaffe og karameller, haha! Litt luksus var det, men jeg har fortsatt drit vondt i magen og hodet. Helsesøster ringte til en sånn sentral gift-stasjon (?) og de sa at det ikke var superfarlig, men vi kunne bli både kvalme og svimle. Det kjenner jeg veldig godt at jeg er nå, dessverre.. 🙂

 goss 🙂

(Q) Har dere noen gang opplevd det samme?
~Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg