bowling

Hei hei!

I dag fikk vi besøk av søstra til Ben tidlig på morgenen og vi så på tremila sammen. For en enorm prestasjon av de norske jentene, det var virkelig helt fantastisk å være norsk på det itdspunktet! Nå har vi vært , på bowling, og gjett hvem som vant?! Serr, dere, det var meg.. Jeg har aldri vunnet en bowlingmatch i hele mitt liv trur jeg, men jeg klarte altså å vinne med 5 stikes (!!) på ett sett liksom. Det var gøy! Nå lager vi taco, og skal om litt se på mesternes mester. Ha en flott kveld videre, dere 🙂

(Q) Hva skal dere i kveld?
(Q) Har dere bowlet noe i det siste?
~Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg