vinterferiee

Heisann!

Nåå er det endelig vinterferie, dere! Dete har jeg ventet så lenge på, og det skal bli utrolig deilig med litt fri og avslapping nå. I dag hadde vi matteprøve, og de to siste øktene var vi ute og hadde diverse aktiviteter, noe som var helt utrolig morsomt! Jeg var “teamleder” for laget mitt, og vi vant også, noe som gjorde utedagen enda bedre! 🙂

Nå hasteskriver jeg egentlig ganske, for om ikke særlig lenge skal jeg og restyen av familien opp til Dagali, og være der til tirsdag. Det er meldt sikkelig drittvær, men trur nok det blir koselig selvom. Det betyr altså at det ikke blir noe blogging fra meg de dagene.. Men skal komme sterkt tilbake (forhåpentligvis) når jeg er hjemme igjen. Her er noen bilder fra i dag!

vårt bidrag til “lag en snømann som ligner kjernelæreren din” 🙂

De andres bidrag.

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva skal dere i vinterferien?
~Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg