sunday is funday

Heia, dere!

Nå står jeg på badet og holder på å stelle meg. Jepp, i disse dagene blir det litt seint, spesielt nå som det er OL med en gang man kommer seg opp. Jeg må si at det er utrolig gøy med 5 medaljer allerede (trur jeg)! I dag har jeg ikke veldig mase som står på planen, men litt. En god del lekser skal gjøres unna, og i kveld skal jeg på morsdag-middag hos farmor og farfar. Så en ganske avslappende dag egentlig, sånt er deilig..

(Q) Skal dere feire morsdagen spesielt i dag?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg