Haul fra Oslo -video

Hei på dere!

Ble litt sent på formiddagen før det kom noe innlegg i dag, men det er fordi jeg har lastet opp en video, og det har tatt littegran tid, men nå er den klar. Jeg filmet innkjøpet fra da Helene og jeg var i Oslo for nøyaktig en uke siden. Jeg trur ikke jeg rekker allverdens med blogging i dag, for om en time skal Mikael feire bursdagen sin, og etter det skal jeg i Marie sin bursdag! Så jeg får se når jeg får vi preikes neste gang 🙂

 

(Q) Hva synes dere om videoen/innkjøpene?
~Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg