godhelg

Hei snupps!

Er i skikkelig gladhumør nå, og det er jo braa. Nå er det helg igjen etter en forholdvis kort uke for min del, det beste er at jeg er helt frisk som en fisk nå! I dag hadde jeg tyskframføringen som jeg trur jeg har snakket om før, og den gikk faktisk ikke så gærent, deilig er det hvertfall å bli ferdig med den 🙂 I dag skal jeg endeliig på MR-timen min, hvis det er noen som ikke vet hva det er, så er det nesten det samme som rønkten. Jeg skal sjekke kneet mitt og forhåpentlig får jeg ordentlig svar på hva det er snart.. 

(Q) Har dere tatt MR før?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde!~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg