3rd day going on

Heisann!

Nå er jeg lei av dette her.. Skal ikke sitte å klage så ektremt masse oveer at jeg er syk nå, men jeg er bare så drittlei av å ha influensa. Heldigvis var formen litt bedre i dag, og matlysten var endelig tilbake! Om jeg klarer å samle opp noen krefter i dag er jeg forhåpentigvis klar til skolen i morra. Siden i går har jeg omtrent ikke gjort annet enn å se på filmer konstant. Jeg har sett alt fra “Some like it hot” til “Burlesque” og “Friends with benefits”. Håper dere får en fin dag! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildet?
(Q) Er det noen flere av dere som er syke?
-Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg