sick chick

Hei alle sammen!

I går våknet jeg opp med ekstremt hodepine og en kropp som var umulig å begeve på.. Jeg hadde ikke krefter til noe som helst, og jeg gjorde ikke annet enn å ligge i enten senga eller på sofaen. I dag var ikke akkurat formen bedre og jeg har skikkelig feber og influensa, dessverre.. Det er dritkjedelig, for jeg klarer stort sett og holde meg frisk, men når jeg først blir syk tappes kroppen min helt for krefter. Så det blir en rolig dag i dag så håper jeg på å være tilbakre i god form i morgen igjen!

(Q) Er det flere der ute som også er syke?
~Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg