Osloguurl

Heei!

Nå skal jeg komme med en gledelig nyhet for Norges folk, neida, egentlig bare en gladnyhet for meg selv. Men i morra nesten rett etter skolen skal jeg og Helene til Oslo! Ååh, jeg gleder meg så vanvittig masse.. Vi skal ta toget inn i halv fire tiden på ettermiddagen, så er vi der på kvelden en gang. Der skal vi på bo hos noen i familien hennes. Så skal vi sove der fra fredag til lørdag, og shoppe masse forhåpentligvis! Jeg tar ikke med PC-en, men kanskje det blir en mobiloppdatering eller noe?! 🙂

(Q) Hva skal dere i helgen? 
~Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg