tjueandreiførste

Heihei!

Tidenes overskrift, jaja.. Beklager at jeg ikke har rukket å blogge tidligere i uka, men i går var jeg faktisk på besøk hos min nye fetter. Han ble født dagen etter meg, og han er så søøt, jeg vet ikke med dere, men jeg elsker bebbiser! I tilleg har jeg måttet jobbe på noen prosjeker til skolen, så det er litt unnagjort. Snart skal jeg på konfirmasjonsundervisning, og så må jeg få gjort noen lekser til, haha.. Vi snakkes 🙂

(Q) Hva synes dere om bildet?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg