bursdagskidz

Heihei!

Fram til nå har det gått i ett kjør hjemme. Etterpå skal jeg feire “barne”-bursdagen min med masse herlige jenter. Defor har hele familien gjort klar bordet, ryddet, vasket og støvsuget absolutt hele huset. Og ikke bare det, men klokka fire skal jeg i bursdag til kusina mi, noe jeg gleder meg masse til! Det eneste er at vi antakeligvis er hjemme igjen klokka seks, og bursdagen startet halv 7, haha.. Fullt kjør blir det hvert fall! 🙂

(Q) Skal dere i noen bursdager fremover?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg