Ny bebbii

Heii!

I dag dro jeg som jeg fortalte i går, til legen. Jeg fikk ikke vite noe sikkert, men jeg skal på MR etterhvert, og da får de tydeligere svar. Nå ser det ut som om det er “sideligamentet” som har røket, og at noe på korsbåndet er slitt.. Det er ikke akkurat noe man kan kalle gøy, tvert imot. 

Etter jeg hadde vært hos legen dro jeg og pappa til elkjøp og ENDELIG fikk jeg kjøpt meg en ny PC! Den gamle var mildt sagt ubrukelig, den funket ikke engang, og jeg er såå fornøyd med den 🙂 Så nå gjelder det egentlig bare å sette seg inn i systemene og hvordan den funker. 

(Q) Hva synes dere om den?
-Mathilde! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg