skoleskoleskole

Heia!
I dag og u går har jeg sittet og jobbet iherdig med skolearbeid. I dag hadde jeg en framføring i norsken som gikk sånn helt greit, og neste uke har vi en engelskframføring som jeg ikke akkurat kan si at jeg gleder meg til..
I morgen skal jeg til legen og sjekke kneet mitt, for akkurat nå er det ikke helt som det skal. Det kan hende det er minisken (hvis man skriver det sånn) og da ser det ikke lyst ut med håndballen fremover.. Men jeg skal ikke si noe sikkert, vi får se i morgen 🙂

(Q) Har dere masse skolearbeid for tiden?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg