Ny header

Hei, dere!
Det var vel ikke bare jeg som var ekstremt lei av den gamle headeren? Jeg hadde den alt for lenge, og den ble kjedelig etter hvert.. Men så fikk jeg øye på at Tonje <– link til bloggen hennes, hadde såkalt headersøndag. Hun lager gratis headere til de som skriver om hun, og sender mail, hvis ikke det blir for mange. Tonje er en kjempeflink blogger, og blandt mine favoritter! Jeg anbefaler dere virkelig å sjekke den ut HER!! Er hun ikke flink?

(Q) Hva synes dere om headeren?
(Q) Sjekket dere ut bloggen til Tonje?

~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Så fin, kan du legge ut innlegg eller video om hvordan du får inn profilbilde i det designet du har?
      Jeg har det sammen men får det ikke til, takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg