it’s friday

Heia!
I dag er liksom siste dagen av ferien (hvis man ikke tar med helgen).. Jeg har virkelig snudd døgnrytmen min helt.. Jeg legger meg faktisk ikke så alt for sent, men våkner ikke før rundt tolv, noe som ikke akkurat lønner seg i og med at skolen nærmer seg såpass. Jeg (og Mikael) har ikke gjort en dritt i dag, nå sitter vi bare og ser på TV, som vi i grunn har gjort i hele dag. Etterpå skal jeg til Camilla, og der har jeg ikke vært på evigheter, så det blir såå koselig!:-)

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Når slutter deres ferie?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg