Mitt 2013 ~Del 3

Heihei!

I dag er har jeg liggi rett ut i senga helt fram til for bitte litt siden. Jeg våknet og kjente at hele kroppen sviktet liksom bare, og jeg var ikke i form.. Så for ti minutter siden hoppet jeg, eller nei, jeg subbet i dusjen, så får jeg se om det hjelper litt. Nå kommer tredje og siste del av “mitt 2013” med månedene fra september til desember 🙂 Enjoy!

September:

Vi hadde et veldig morsomt prosjekt på skolen, hvor vi skulle lage våres egne partier.

Høstværet kom, det merket man i lufta…

..og tiden kom for å kose seg innendørs!

Jeg var i bursdag til Hedvig, noe som var veldig hyggelig 🙂

Vi spiilte cup i Danmark, nærmere sagt i Aalestrup hvor vi kom på 2. plass. Et herlig minne med lagjentene!

Jeg dro til Tromsø sammen med Thea for å besøke Anniken!

Oktober:

Dette året ver jeg en helt ekstrem værblogger, og blogger nok litt for mye om hvor kaldt/varmt/blåsete osv. det var..

Vi hadde jobbedag på skolen, og jeg jobbet hos mamma på ARK..

Oktober var en månede hvor det var utrolig mange “kosedager” og jeg gjorde ikke så veldig mye spess..

Eller, noe skjedde jo, Maren feiret bursdagen sin! <3

OG JEG FIKK BORT REGULERINGEN!! Jeg var helt sånn hallelujah resten av uka :-))))

November:

Hadde temafredag på skolen; Pink friday, og jeg som har blitt spesialist på å drite meg ut, gjorde nok en gang suksess..

 

Mamma og Ben giftet seg

…Og jeg kom på topplisten i Norge!
 Larvik//Norge

Det var pysjcup for konfirmantene i kommunen 🙂

November var måneden for selfies, ehm, dårlig eksempel..

Tur med klassen, sykt rått 🙂

Himlene i november, hva skal jeg si? Sykt.

Været…

Og vi gjorde ferdig tentamene før jul!

Desember:

Første desember, dagen hvor alle la ut “hello december”-bilde på insta.

 

Bakte pepperkaker ca. tusenogen ganger 🙂

Jenny feiret bursdagen sin, og det var en herlig kveld!

Håndballkamper!

Snøen kom, jeg var drithappy, snøen bestemte seg for å dra etter halvannen uke eller noe, da gråt jeg. Nesten.

St. Lucia-dagen kom og vi spiste lussekatter på skolen og hadde det kos 🙂

Jeg var på besøk hos Marie med Maren og Hedda og baka pepperkaker, en kul kveld!

Og vi arrangerte Rabra som vi gjør hvert eneste år med Ra. Uforglemmelig, rett og slett, jeg elsket hvert eneste minutt av skoledagene!

Og siste skoledag kom , og vi hadde en chill dag, men det var deilig med ferie!

JULAFTEN KOM!!! For en super dag med tradisjoner hele dagen lang 🙂

Jeg og familien dro inn til Oslo for å se på cupfinalen, og endelig fikk jeg se LHK og Isabel igjen!

2013 sluttet med en vellykket aften og 2014 kom!

Det var det, 2013 gikk superfort men det var et herlig år på mange måter! <3

(Q) Hva synes dere om månedene/bildene?
~Mathilde!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg