Mitt 2013 ~Del 2

Hei igjen!

Nå er det tid for å oppsummere månedene mai til august. Som jeg tidligere har sagt, året gikk kjempe fort, og jeg liker å se tilbake! Så jeg skal ikke si stort mer, annet enn at vi kjører på med 4 nye måneder 🙂

Mai:

Mai var jo den ultimate måneden for fridager, så jeg tilbrakte de som regel med venner eller hjemme!

Alle 6-9. klasser i landet omtrent var vel med og deltok på Tinestafetten?

Så, selvfølgelig, 17. mai!!! Dette var første gangen jeg var med Ra, noe som var skikkelig koselig og gøy!

 Masse vennekvelder, sykt kos
 

…og vi hadde de siste tentamene før sommerferien.

Juni:

 

Lagde denne videoen om trolig sommerens mest omtalte tema.

Været var digg.

Vi spilte Nesjarcup og Helene kom hjem for godt, ææ!

Jeg startet sommerferien med CRUISE!! Det var virkelig uforglemmelig.. Og Marte gjesteblogget for meg den perioden 🙂  




Juli:

Jeg var i Drangedal med mamma, Mikael og Ben. Der møtte jo også Frida og Thea som vanlig! 

Fortsatte med bakinga som jeg hadde fått dilla på..
 

Det deilige været frtsatte litt til 🙂

og jeg var  brun.

V var i Danmark med pappafamilien, der spilte brosjan cup og vi jentene campet!

August:

Jeg var på hytta og på Isabel sin utstilling, den var så flott!!

haha..

Vi besøkte Thea og Frida i Kragerø og der var vi nesten en dag 🙂

Ja, så var jeg i Vrådal også da, og det nærmet seg slutten av ferien med stormskritt..

Jeg var i bbursdag til føst Selma, så til Marte og Lina dagen etter, kooos!

Skolen startet igjen, og vi dro på Kristiansand Dyreparkencup..

Var med Tjøllingjentene + flere til Bjønnes og grillet og koste oss mot slutten av august.

Siste del kommer forhåpentligvis i morgen..

(Q) Hva synes dere om månedene/bildene?
-Mahilde!
 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg